zondag 19 juni 2011

Infonu Artikelen

Hellooo People,

I'm sorry! I will do this post in dutch! It's about an dutch website so I think you don't understand this post. 
Maybe you can translate it or something like that! I will write the next post in English =)

Zo, Hallo mensen!

Ik ga het in deze post hebben over de website Infonu.. Hier schrijf ik artikelen.. Over mode aromatherapie beroemdheden en nog meer! Ik vind het erg leuk om te schrijven dus dit is een erg leuke oplossing..
Het is ook nog zo dat je er een leuk zakcentje mee kan verdienen. Jullie kennen google adsense wel.. Nou dat kun je ook voor Infonu gebruiken! Het is erg handig maar het kost wel heel erg veel tijd! 

Wil je dit ook? Ga naar infonu en registreer je hier. Hoe zit het nou eigenlijk met dat geld verdienen? Nou het zit zo wanneer mensen op de links klikken die bij de artikelen staan krijg jij geld! Dit is ongeveer het zelfde als hier op de blog. Dus mensen moeten puur de reclame aanklikken.

Veel succes!

Mijn artikelen:

1 opmerking:

  1. super leuk om te lezen, en intressant:)
    dankjewel voor je berichtje op me blog

    New outfit post ; Think pink
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Search Machine

Custom Search

Search results